REGULAMIN SKLEPU DEGREA.PL
Stronami umowy są firma P.P.H.U. SEMER s.c. A.D.K. Balińscy, ul. Orla 35, 95-200 Pabianice,
NIP 731-17-95-092, Regon 472396989 działająca na terenie Polski
oraz osoba lub inny podmiot kupujący towar w sklepie internetowym
degrea.pl.
A) ZAKUP
Zawarcie umowy następuje w momencie otrzymania przez Państwo mailowego potwierdzenia przyjęcia zamówienia,
a wysyłka towaru następuje w momencie pełnej wpłaty na poczet zamówienia (z wyłączeniem tzw. przesyłek pobraniowych).
Zamówienia dostarczane są w dni robocze od poniedziałku do piątku oprócz dni wolnych ustawowo i
są realizowane tylko na terenie Polski.
Ceny oraz kwota za przesyłkę zamówionych towarów obowiązują takie, jakie są podane w momencie złożenia zamówienia.
Korzystając z naszego sklepu mogą Państwo wybrać następujące formy płatności:
- Szybka płatność online. Podmiotami świadczącymi obsługę płatności online są: Blue Media S.A.; PayU S.A.
- Wpłata na nasze konto bankowe: 47 1020 3437 0000 1202 0149 2230 PKO BP
- Płatność u kuriera przy odbiorze przesyłki
- Płatność gotówką w siedzibie naszej firmy przy odbiorze osobistym
B) ZWROTY
W ciągu 14 dni od dnia posiadania towaru mogą Państwo odstąpić od umowy kupna bez podania przyczyny
(z wyłączeniem towarów wymienionych w pkt B.1).
W takim przypadku koszty zwrotnej przesyłki ponosi sprzedający pod warunkiem postępowania zgodnie z instrukcją zwrotu towaru.
Oddanie zapłaconej kwoty za towar nastąpi w ciągu 7 dni od dotarcia przesyłki wraz z formularzem zwrotu
na adres: PPHU SEMER, ul. Orla 35, 95-200 Pabianice – przelewem na rachunek bankowy podany w formularzu zwrotu.
B.1) Wyjątki
Zgodnie z ustawą o Prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 poz. 827) prawo odstąpienia od umowy jest wyłączone
w przypadkach w niej wskazanych (m.in. w sytuacji, gdy przedmiotem zamówienia jest rzecz nieprefabrykowana,
wyprodukowana na specjalne zamówienie lub służąca zaspokojeniu zindywidualizowanych potrzeb).
C) REKLAMACJE
Wszelkie reklamacje wynikające z ustawowej odpowiedzialności określonej w art. 556 i następnych ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny
(Dz.U. 2016.380 j.t. z późniejszymi zmianami) zostaną rozpatrzone w terminie do 14 dni.
Podstaw do reklamacji nie mają sytuacje, kiedy towar używany jest niezgodnie z pierwotnym przeznaczeniem,
kiedy uszkodzenia nastąpią w wyniku niewłaściwej konserwacji i uszkodzeń mechanicznych,
kiedy nie zastosuje się zasad wynikających z instrukcji obsługi albo sposobu użycia,
a także stosowanie po upływie terminu przydatności do użycia.
D) BONY RABATOWE
O sposobie realizacji bonów rabatowych, w przypadku ich występowania w kampaniach reklamowych naszej firmy,
będziemy informować Państwa na bieżąco drogą elektroniczną oraz na dedykowanych stronach sklepu internetowego.
E) POLITYKA PRYWATNOŚCI
Państwa dane osobowe zostaną wykorzystane jedynie w celu realizacji zamówienia.
Nie będą gromadzone ani przekazywane innym podmiotom bez Państwa dodatkowej zgody.
Kontaktując się z nami zawsze można – zgodnie z przysługującym prawem –
wysunąć żądanie zaprzestania ich wykorzystania do celów marketingowych przez naszą firmę.
tel: +48 880 088 463
mail: sklep@degrea.pl
adres: PPHU SEMER, ul. Orla 35, 95-200 Pabianice
Posiadamy prawa autorskie do w/w regulaminu. Kopiowanie i wykorzystywanie jest niedozwolone.